Helgen

Denna helg har varit väldigt lugn. I fredags skulle jag egentligen ut och fira Nadine men så blev det inte utan var hemma istället. Igår var jag med Miranda och vi skulle ta det lugnt, men vid halv 11 ungefär drog vi ut och skulle hem till en kompis i spånga där det var några stycken, men sen blev det tydligen ändringar och vi skulle på fest i hässelby istället, lite irriterande eftersom jag hade klätt mig till en lugn kväll med några kompisar liksom. När vi väl kom till hässeby så irrade vi runt där och hittade inte festen, tills vi tillslut gav upp och åkte hem. Rolig helg va?

Idag ska jag nog bara ta det lugnt hela dagen/kvällen, orkar inte göra någonting. Kommer det något skoj på tv ikväll?

Vi hörs ikväll igen, puss&kram



Kommentarer
Postat av: mirre

Sanningens ögonblick :D

2009-03-29 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0